My Place On The Web

3 metode INEDITE pentru intampinarea oaspetilor la PENSIUNE!

3 metode INEDITE pentru intampinarea oaspetilor la PENSIUNE!

19 Oct, 2017

Daca esti proprietarul unei pensiuni, indiferent de locatie, stii ca modul in care iti primesti clientii este esential pentru succesul afacerii tale. Serviciile precum cazarea si restaurantul sunt elementare, insa toti concurentii tai pot oferi astfel de variante. Mai mult, hotelurile cu minimum trei stele chiar pot depasi asteptarile clientilor, in materie de cazare si meniu.
Cu toate acestea, exista anumite elemente care, odata luate in considerare si aplicate, iti poti aduce numeroase avantaje, in fata concurentei. Sunt lucruri la care nu toti detinatorii de pensiuni si hoteluri se gandesc, asa ca, citeste mai departe si pune in practica!

Iata 3 metode prin care iti poti impresiona clientii, din prima clipa!

• Intampina-i cu o surpriza rafinata!

De regula, oaspetii unei pensiuni se asteapta la servicii decente de cazare, insa nu se asteapta la elemente surpriza. Profita de acest insight pentru a-ti surprinde vizitatorii, inca de cand acestia intra in camera lor. Poti alege cadouri corporate de pe site-ul Vinexpert, precum seturile formate din vinuri alese si alte delicatese. Pentru cupluri, alege o sticla de sampanie fina, alaturi de paharele potrivite. Pentru familii, poti opta pentru o sticla cu vin, acompaniata de bomboane delicioase.

• Surprinde-i cu conditii de lux!

Pentru ca oaspetii tai sa se bucure de maximum de confort, poti amenaja camerele intr-un mod aferent. Opteaza, intotdeauna, pentru saltele de calitate, caci acestea sunt esentiale pentru un somn regesc. De asemenea, intra pe site si comanda lenjerii pentru pat din bumbac satinat, materialul de calitate fiind un element obligatoriu pentru orice pensiune care se respecta. In plus, atunci cand decorezi camerele, alege nuante fine, precum beige, alb, auriu sau argintiu. Acestea vor crea senzatia de spatiu, oferind, in acelasi timp, un aer luxos oricarei incaperi.

• Solicita feedback!

Feedbackul reprezinta un element extrem de bine vazut in ochii oaspetilor tai. Un detinator de business care cere parerea clientilor sai transmite incredere si interes. Inca de la inceput, cand le urezi oaspetilor tai bun venit, anunta-i ca opinia lor este foarte importanta pentru tine si, de aceea, le vei oferi un formular de feedback, pe care sa il completeze la finalul sejurului. Include, in acest formular, intrebari despre: conditiile de cazare, starea camerelor, facilitatile oferite, meniul restaurantului, calitatea mancarii, tarife si personal. In acest fel, oaspetii vor simti ca parerile lor conteaza si, in acelasi timp, tu vei primi informatii utile pentru dezvoltarea ulterioara a business-ului tau!

Acestea fiind spuse, daca esti detinator de pensiune, aplica aceste sfaturi utile, pentru ca oaspetii tai sa fie impresionati, inca de la inceput!

SCNet Romania

Spune-ti parerea despre acest articol ...